Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 21 december 2010

Snart


Snart har jag julledigt, bara en dag kvar. Pojkarna är på väg hem till sitt jullov och en knäckebrödsdeg jäser i köket. Bilden är tagen ur Lantliv och jag inbillar mej inte att mina ska bli lika fina men smaka desto bättre. Det är superkul att kavla ut knäckebröd och så enkelt. Just nu känns alltså det mesta bra förutom att jag har nåt konstigt eksem under nosen. Har haft det förut men vet inte om det är det kalla vädret eller nåt jag ätit. Har det inte gått bort till julafton så kan jag göra lite nytta och hjälpa tomten att hitta...



Har varit till frissan och fått håret fixat och efteråt hämtat ett paket fullproppat med skönhet så nu blir det andra bullar av!
Glöm för allt i världen inte bort Ernst i kväll. Han gjorde så mycket fint igår och fortsätter med festen i kväll.
Nu hör jag mina barn komma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar