Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 13 maj 2011

Nyfrissad



Här är då före och efter bilder på Zeb. Syns inte hur mycket som helst men skulle det vara "ta på" bilder skulle ni märka en enorm skillnad. Vet inte hur många plastkassar med päls det skulle ha blivit om jag sparat men åtminstone två tre. Sen syns det också att det inte är den mest kompitenta frisöskan som varit framme men jag har bett om ursäkt och förlåtelse och tror att han ännu tycker om mej även om det var förnedrande att bli ansad i aktern.
Nu har jag då städat ut det mesta av hårtussarna och känner att jag med gott samvete kan bänka mej framför tv:n och hockeymatchen. Jag har t.o.m den äran att få se den tillsammans med mina pojkar så jag ska duka fram lite kex och ostar så blir det en riktigt bra fredagskväll hur matchen nu än går.
Gårdagens inlägg vete fåglarna vart har försvunnit men förstod att blogger haft nåt problem. Kanske man inte fick flagga för att det blir fredag, vad vet jag.
Måste nu skynda mej, vi ses i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar