Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 9 juni 2011

Ozzyfest


Tammerfors nästa!
Gubben och jag åker med Erik och kompis Emil till Sauna Open Air i dag. Pojkarna ska se på Ozzy Osbourne och några andra band jag inte känner till. Läste just att Ozzy landade med sitt plan igår kväll så han finns åtminståne här i landet. Det känns liksom lite osäkert när det gäller den mannen och enligt mej är han på övertid om man tänker på vilket liv han haft och alla droger. Men still going strong alltså.
Själv ser jag fram emot ett Ikea besök. Gubben är konstigt nog inte lika entusiastisk men jag placerar honom vid köttbullarna så länge så det blir nog bra till sist.
Är också på jakt efter en vit blus av nåt slag så jag hoppas hitta den i nån affär.
Kan nog bli en varm dag men med ac i bilen blir det nog rätt så hyfsat. Man är ju ledig och med två hårdrockare i baksätet kan det inte annat än bli bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar