Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 22 juni 2011

Taxi


Har agerat taxikusk åt Erik i kväll som hade bandövning inför lördagen och jag säger det att den dagen blir tajt tajt. Vi har för mycket program den dagen,det är bara så men vad ska vi inte få ihoppusslat den dagen också. Vi har en konfirmation kl. 11.00 i Purmo och sen ska vi vara med Erik och alla instrument,sladdar och mojänger kl. 14.00 vid Pörkenäs,önska gärna lycka till...
Som jag brukar säga, man behöver inte planera så mycket själv, andra är så bra på det.

Det jag är mest nöjd med just nu är att midsommarmat och dryck är inhandlad. Städa ger jag sjutton i, vi är ju knappt hemma. Hellre njuter vi av ledigheten. Det där med att feja runt halvt ihjäl sej till högtider är inget jag förstår mej på. Ärligt talat vem kommer hem till dej och berömmer dej för att du är sååå duktig och har det sååå fint? Typ ingen.

Mer i morgon, nu måste jag inta vågrät ställning.

1 kommentar:

  1. dammtussar kan vara bevis på att du gjort nåt roligare såna visa ord hänger på min vägg du a säkert sit e - mamma

    SvaraRadera