Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 28 januari 2012

60 årsfest


Så håller vi då på att ställa oss för en heldagsfest i det okända.
Naglarna lackade ögonbrynen fixade och armhålorna putsade. Redo för partaj så att säga.
Efter ett par timmar kommer buss för att hämta upp oss och sen är det bara att hänga med på det som bjuds. Det här blir garanterat roligt. Förkylningar hänger i luften men de tar vi nu med en klackspark.
Om vi tar oss igenom det här så hörs vi i morgon och ev bildbevis.

För att kicka igång dagen åt er ska ni få höra på en låt som fick igång mej ordentligt i torsdags när jag väntade på att packmaskinen skulle bli varm. Jag drog ett trumsolo på papperslådorna och visste att jag skulle orka hela dagen genom den låten.
Vanligtvis gillar jag inte covers utan vill helst ha orginal, men just den här är faktiskt snäppet bättre än orginalet. Låtar som produceras idag har bättre kvalite´ ljudmässigt och det är väl det som den här låten vinner på. Varsågoda:

The Killers Ultra Violet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar