Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 19 januari 2012

Torsdag


Så var det då plötsligt torsdag kväll och en arbetsdag kvar till veckoslut och ledigt.
Satte mej ner ikväll för att göra ett nytt försök med akvarellen jag gjorde igår som jag var missnöjd med. Nu är jag mycket nöjdare med den nya om än det inte är nån fullpoängare precis, det har varit glest mellan dem nu. Kan tänkas att det ännu blir lite finputs på den bara jag får vila ögonen från den en tid.
Nåt annat har det inte blivit gjort ikväll men huset har varit fullt med glada skratt och då gör det inte mycket att hundhår flyger i alla hörn. Återkommer i morgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar