Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 6 januari 2012

Ett glädjeskutt

I grundställning...
så ett glädjeskutt!!!

Över att Patrik är på väg hemma och lycklig är det ord han använde själv.
Nå nu har vi inte honom hemma än på flera timmar för det skulle mellanlandas i Vasa för festande men de är de väl värda, sedan skulle en kompis hämta dem. Så han förberedde mej på att det blir dit mot morgontimmarna.
I kväll är världens bästa morbror med fru på väg hit. Morbror och morbror, vi har mera varit som syster och bror. När jag var liten eller mindre skjutsade han mej på sin moped till simstranden om somrarna och jag minns att jag brände benen på avloppet ett par gånger. Så fick jag ibland vara med i hans coola gäng och de var ju flera år äldre än mej så det var rätt häftigt. Det var en sån gång när de tittade på Dracula i tv och jag fick vara med som gjorde att jag sov dåligt i veckor efteråt. Så det har varit på gott och ont med en cool morbror,mest gott då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar