Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 26 januari 2012

God morgon


God morgon på er.
Klockan är 06. 20 och jag har redan varit vaken över en timme. Eftersom det är så kalla mornar så har jag inte hjärta att släppa iväg Erik på moped till praktiken, dessutom är han förkyld. Så då stiger jag upp och skjutsar gubben till jobbet till 06.00 åker hem igen och tar ny fart med Erik och mej till 07.00. Grattis till mej, så att säga. Men det har sina fördelar, jag hinner över en kaffe prata med Patrik om hans jobb som han verkar trivas riktigt bra med och diskutera maskindelar.
Bilden är gårdagskvällens produkt men eftersom datorn strula när jag kom hem fick jag in bilden först nu.
Ha nu en riktigt bra start på dagen sömntutor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar