Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 8 september 2014

Back on track


Sidutå!
Verkar som om jag är på spåret igen.
Blir bara ett testinlägg för jag borde ta in nån Burana nu känner jag. Men jag fick sovrummet klappat och klart i dag fast jag fick ta pauser mellan varven. Så jobbigt när man är ordentligt förkyld.
Hann bara få klart så kom Zeb in med sandiga tassar och la en nätt hög på golvet. Det är så tacksamt att vara städerska i det här huset.
Pratade just med mamma i telefonen och sitter och småflinar åt en bild som fastnade på näthinnan. Mamma hängandes över en gammal åsna på en grekisk ö och jag som stretar och drar för att få åsneskrället att röra på sej. Haha! Det blir så roligt som man gör det.

2 kommentarer:

  1. du ska int dsä narr ov mamm din !! men skratt åpo he kan var såte om vi väntar fö läng

    SvaraRadera
    Svar
    1. Int dzär ja na narr du bara förgylld en stånd åv dan men :) :) :)

      Radera