Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 17 september 2014

Prioritera rätt


I dag har jag prioriterat det jag tycker om och helst gör framom alla måsten.
Jag har svårt med det märker jag för jag vill ju gärna måla nåt alster med jämna mellanrum men har så många måsten eller rättare sagt sånt som jag tror måste göras här och nu och så lämnar det roliga.
Det första jag gjorde i dag när jag vinkat av jobbarna var att ta fram akvarellerna och sätta mej ner och göra kanske det jag helst av allt skulle göra om det kommer till att välja. Det blev en målning från Onnenkoski (fråga inte om väderstreck eller plats, det är jag inte rätt person till).
Så har jag läst, lyssnat på musik, stickat och druckit kaffe.
Jag får nog säga som en bekant till mej att jag har kommit fram till att jag är så väldans trevlig att vara med att jag inte fodrar så mycket annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar