Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 21 oktober 2020

Blöt snö

Blött och slaskigt i dag och allt det våta sökte sej in vid kragen.


Så vi lekte mest inne med gamla strumpor. Jag har ischiasnerv som fått spel och jag går på halvmotor men fick tid till naprapat i morgon så kanske det mest akuta reder upp sej.


Stunderna Bonzo var ut för sej själv gjorde han mest galet. Tuggade i sej granris som var tänkt att täcka buskar och så.


Vår kära Lotta fyller år i dag och de är på väg hit i kväll med kaka som de vill dela med oss och så att Bonzo också får vara med på ett hörn. Bra tänkt, jag skulle själv inte vilja stå i hagen nu.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar