Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 2 oktober 2020

Lite som julafton

Så ruggigt i vårt hus från morgon att vi bestämde oss för att njuta av brasmys. Vi gjorde också en videohälsning till Smedsby som Bonzo gäspade sej igenom. Så vi for ut och leka för att piggna till men när vi kom in tillbaka däckade han av trötthet. Jag kan nästan tycka det är skönt varje stund han sover!


Gubbens faster har stickat en tröja åt mej på beställning och idag fick jag den hemlevererad. Passade alldeles perfekt och jag är så nöjd och tacksam. Riktigt med moderna puffade ärmar.


Senare dök min farbror upp med ett pelargonbörjan av det sällsyntare slaget och jag hoppas verkligen att jag får den att överleva vintern. Det har varit lite som en julafton för mej i dag plus att vädret varit riktigt fint sen solen tittade fram. Och en helg som ligger framför oss.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar