Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 6 januari 2011

Narrow Path


http://www.facebook.com/home.php#!/video/video.php?v=1611428000528&oid=188178024525842&comments

Så har vi fått några timmar att gå med att försöka ladda ner Orions låt. Utan framgång får jag dock säga. Men klicka på adressen ovan så kommer ni till videon.
Har tillbringat eftermiddagen med systeryster och hennes familj och det var trevligt. Det blir allför sällan vi träffas, det är ju så långt mellan Esse och Purmo!
Väl hemma igen har jag så smått börjat städa ut julen. Det känns bra att få rensa och få bort lite av det röda.

2 kommentarer:

  1. ja,det var såå trevligt att ha er på besök!Får försöka skärpa till oss så vi träffas oftare.

    SvaraRadera