Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 8 januari 2011

Nokia 6700 slide


Hello på er alla! I dag har det varit en slapp skön dag. Bra motvikt till gårdagens spring i affärer. Lite småplock och puts här och där. En tur med Zeb i det fria var jag men har troligtvis en inflammerad muskel i ryggen och den gjorde sej onödigt mycket påmind så det blev bara en kort en. Ska försöka igen i kväll. Har vetat av ryggen i flera dagar men idag verkar den haft sitt kulmen (hoppas jag). Nu är det Burana Ice power och kyld vetedyna som gäller.
Gossarna har haft sovdag, 13.30 och 14.00 kom de halvsovande tassande till köket. Men jag tyckte de kunde sova bäst de ville, det är ändå just slut med det roliga för dem och vardagen och skolan tar vid.
Lilla gossen har hjälpt sin stenåldersmamma med att ladda in musik och bilder mm idag. Han drog fram plastkort och sladdar och mitt i allt fanns allt jag kunde önska i min mobil. Jag fattade ingenting men det är inte heller så viktigt.

Försökte ta lite bilder med mobilen och jag är rätt nöjd med kvaliten. Inga höjdare men duger bra åt mej.





Har förstått senare att för att titta på Orions låt måste man ha Facebook och kunna logga in sej på sidan men de flesta av er har väl det. Det är säkert bara jag som envisas med att inte gå med. Men så är jag också lite tvärtemot alla andra och det står jag för!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar