Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 1 januari 2011

Orion



Bandet Orion.
Sebastian,Samuel,Emil,Jonatan trummisen som knappt syns men har en mycket stor roll och Erik.



Vad är fram och bak???









Stilstudie.


Orion spelar melodisk hårdrock med kristet budskap. De gör sina låtar själva och igår kväll var det premiär på låten Narrow Path som sonen skrivit. Bra låt med ös i. Gubben filmade så bara vi får den fixad ska jag sätta upp den här.

2 kommentarer:

  1. Fina gossar! Speciellt den första... :)

    SvaraRadera
  2. Förstår att du gillar honom. Det kanske syns vem min favorit är? :)

    SvaraRadera