Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 3 april 2011

Det börjar bli dags


Det har stått många väskor packade i huset ikväll. Pojkarna for just tillbaks till studierna och Erik som varit hemma i hela fem veckor med sportlov inräknat så hade en hel massa som skulle tillbaks.
Har varit så roligt att ha honom hemma och fast han mest suttit på sitt rum och spelat så har jag ju vetat att han varit här. Patrik har tre veckor praktik i maj men räknar lite med att få halva tiden nära skolan så han kan slöjda på kvällarna.
Så har gubben och jag packat varsin reseväska och äntligen har vi kommit så här långt. Väntetiden kan också vara svår så nu ska jag äntligen få det här med flygandet överstökat. Just nu känner jag mej hur lugn som helst men det är inte måndag morgon än.
Zeb har nog förstått att nåt är på gång när vi alla sprungit huller om buller för att få packningen i rätt väska. Ska nu ta och gosa riktigt ordentligt med honom och viska i hans öra att farmor och mormor kommer att ta väl hand om honom och vips är vi hemma igen. Ska sen sova några timmar och så bär det av mot flygfältet i Vasa.
Stockholm here I come!

1 kommentar: