Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 6 april 2011

Sista dagen

Slutet av vår Sverigevistelse närmar sej. Känns som jag har träningsvärk i hela kroppen och fötterna är svullna och trötta. Det pga allt spring i Stockholm och kullerstenarna i gamla stan, trappor och uppförsbackar. Lite sommarkläder har införskaffats och smått till pojkarna. Blir de nånsin så gamla så man slutar tänka på dem i första hand? Besökte också en konstnärsbutik för att inhandla lite akvarellfärg. Ja och en bok på reapris, 29 kronor för en inbunden Nora Robert det var inte fy skam.
Har besökt den häftigaste inredningsaffär av dem alla, Bolia och förälskade mej i det mesta ur sortimentet. Inga billiga grejer men när jag blir rik så slår jag till.
Har besökt pappas grav två gånger och idag inhandlades lite blommor till graven.
Är så nöjd med dagarna här och visst lämnar mycket osett men det blir fler gånger garanterat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar