Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 27 mars 2012

Kurskväll



Folk kursar sej för att bli nåt, förkovra sej eller fördjupa sej i nåt ämne.
Jag kursar mest för att ha roligt. I kväll har varit en sån kväll. Har suttit 3 timmar vid Tobaksmagasinet i Jakartes utrymmen och lärt mej torrtovning. Ämnet var påskpynt men där kom alla möjliga pynt och det är inte konstigt med så kreativa människor. Bland annat ormar och bröstvärmare men också ett och annat påskpynt. Jag tex gjorde två påskharar, och kom nu inte och säg att det inte ser ut som harar för det är just vad det är. Den ljusgråa luktar så fähus och dynga att jag är rädd att Zeb äter upp den om han slipper till. Han har minsann visat stort intresse för den redan. Men jag hoppas att båda hararna överlever påsken.
Håhå, nu måste här ställas inför morgondagen, så mycket på gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar