Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 1 mars 2012

Dripp dropp


Mars...smaka på ordet.
I dag vår första riktiga vårdag med 5 grader varmt och våta vägar och takdropp.
Väl hemkommen tog jag ut Zeb och vi vädrade med nosarna och kände vår i luften. Slöt ögonen och bara hörde dripp dropp dripp dropp eller i ärlighetens namn fullkomligt skvalade det.
Zeb blev yr och galen av vårvädret och gläfste åt sej själv och hans vilda dans i snön skulle kunna få vem som helst på bra humör.
Nu är det bara en liten bisak med sol och vår...dammet här inne. Ve och fasa det är ÖVERALLT!!!
För att inte bli alltför tokig åker jag över till goda vänner i kväll för att prata och skratta bort ett par timmar. Hur bra som helst.
Ja så har vi ny president, Niinistö, hmmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar