Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 18 mars 2012

Sköna söndag


Söndagen har gått i arbetets tecken. Men det har varit ett roligt arbete, nämligen skissande och målande på projektet mitt. Nu är jag så långt så jag är nöjd för tillfället och kan med gott samvete ta vinterledigt från allt jobb och måsten.
Ovanligt mycket skjutsande har vi haft i helgen. Erik och bandet Orion har tillbringat helgen i en studio i Jeppo för inspelning av låtar så det har varit mycket rännande efter vägarna. Men mycket beror ju på om föräldrar ställer upp eller inte. Det här är en sak som är spännande och rolig för alla inblandade så visst ställer man då upp.
Allt däremellan har vi slappat riktigt ordentligt och vad är nu bättre än det. Alltså en riktigt skön söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar