Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 5 augusti 2012

Ett möte


När vi i allskönsro satt och njöt av den ljumma sommarkvällen vid Göukkbacka i går kväll damp det ner fint främmande. En ljudlig duns och en kanske lite misslyckad landning lämnade vårt främmande att sprattla på rygg. Djurvän som jag ju är (i de flesta fall) hjälpte jag damen i rätt läge. Efter lite studerande och vänligt snack förpassades hon tillbaka i skogen. Då visste vi inte vad det var som kom på besök men efter lite googlande nu har jag fastslagit att det var en Noshornsbagge hona. Jajjamen.


Taskiga mobilbilder i skymning I know.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar