Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 9 februari 2011

Solsken


Vore det inte för babianmössan och halsduken kunde man tro att sommaren var här. En sån härligt blå himmel och en sol som gör mej på gott humör.
Var så glad att jag slapp från jobbet 14.30 i dag för jag hann njuta så mycket mera av den fina dagen.


Zeb hade ganska snart uppnosat färska rådjursspår och jag fjantade på med mobilkameran och vadade med snön upp till knäna. Fick sen se rådjur hoppa omkring bara några meter från mej och var snabb som attan med mobilen. Tydligen inte tillräckligt snabb för på bilderna fanns inte så mycket som en svans ens.
Nåja, nöjda och glada vände vi hemåt igen.
Nu blir det målarkväll!

1 kommentar: