Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 23 juli 2011

Loma


I går var ju lite som julafton när man som liten väntade och väntade att det skulle bli till kväll och tomten skulle komma. Nu var det ju inte tomten jag väntade på utan nåt ännu bättre.
Vi for till stan och vandrade runt som alla andra och stannade för att lyssna till musik lite här och där.
Så kommer då Patrik och modershjärtat bubblar av lycka över att se honom. Så stilig.


Det var inte bara jag som var glad att se honom.
Nu får vi ha honom hemma ända till måndag och just nu behövs inte mycket mera.

2 kommentarer:

  1. vilken stilig rekryt !!!!!!!!!!!!!! i mommos hjärta bubblar e å lite vått i ögonvrån vart e å

    SvaraRadera
  2. här va lite problem me kontakten så ja vet int om du ick min kommentar men jag upprepar vilken stilig rekryt mommo torka bort en tår av STOLTHET !!!

    SvaraRadera