Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 8 juli 2011

Oriflame


Wow! Nu är det sommarrea också hos Oriflame.
Fötternas Rolls Royce inom Oriflame har vård för spruckna hälar och fotmask att ha över natten. För trötta och svullna ben finns en helt magisk mousse som "sprakar" när man smörjer in. Den lugnar och stimulerar. Helt underbar (fick testa på träffen igår).
Mascaror till halva priset 6.90. Läppstift 15 olika nyanser till 3.90
Naturvänliga schampon du kan använda i sjön vid villan tex.
Sol krämer.
Bodylotions tex morotskräm för 3.90.
Återfuktande ansiktskrämer till nedsatta priser.
 Parfymer, you name it. Nästan allt är billigare nu.
Hör av dej ifall du är intresserad av något och får jag ihop tillräckligt så skickar vi efter härliga och prisvärda produkter. Du kan också gå in på Oriflames hemsida och bläddra själv i katalogen www.oriflame.fi
Vi säger en och en halv vecka framåt tar jag emot beställningar.

Nu blir det Go Kart vid Härmä.
Njut av dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar