Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 3 december 2011

Att börja dagen


I morse när det ännu var mörkt och rodnaden började stiga for vi ut.
Människa och hund sida vid sida i tystnaden. Frosten hördes för varje steg som togs och luften var lätt att andas. Bättre sätt att börja dagen på finns inte.

Nu hoppas jag att dagen fortsätter lika bra för förväntningarna är höga.
Julfest hela dagen med firman och eftermiddagen går till Vasa teater och Hemsång. Därefter till Solf Gästgivaregård på vikingamiddag och det blir väl nåt i hästväg kan jag tänka mej.
Kommer så inte hem före det har bytt dag så vi träffas igen 2: advent.
Sköt om dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar