Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 1 december 2011

December

Trött men lycklig.
Det har varit en lång fullspäckad dag men ändå mycket givande. Från att väckarklockan ringde 04.55 i morse har jag jobbat,varit till frissan för att sen direkt åka till Nykarleby och vernissagen.
Så fick jag med 2 av mina 3 inlämnade tavlor och det gör mej verkligt glad. Strandstenarna och kallatavlan kom med och nu hänger de på ett riktigt galleri hela december.
Men nu är jag så trött att jag stupar i säng så mer om det i morgon.
Måste ändå få berätta att jag ikväll har ätit rökt laxpaj och jag tog två gånger om än inte så stora bitar. Det var gott. Undrens tid är ej förbi. Tror det ännu finns hopp för mej.
Gonatt.

1 kommentar: