Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 18 december 2011

Att ha "ernstat" lite


Så att ni nu bara inte glömmer det så kör Jul med Ernst igång i morgon kväll.
Själv har jag "ernstat"( som det stod i tidningen i dag ) lite själv också. Det har blivit mera julgodis för gottegrisar som mej själv då. men är det jul så är det. Vet att jag kommer att se ut som ett förväxt julsvin efter helgen men det är problem vi inte ska bekymra oss för i förväg. Först ska vi leva och vara glada! Jo så det har blivit både knäck och ljuvliga Bountybollar och för dem som gillar kokos är det näst intill himmelriket att stoppa en sådan i munnen.
Nu ligger 4 arbetsdagar framför och just nu känns det som rena barnleken. Känner att läget är under kontroll här hemma, bara det där sista putset som ev blir på torsdagkväll. Framför nu har jag ett par tre besök som ska hinnas med och onsdag är vigd åt kaffesits hos mormor och syster med familj.
Alltså mest bara roliga saker på gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar