Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 19 december 2011

Julturne´



Har hunnit besöka två ställen ikväll.
En av de viktigaste sakerna för mej inför julen är att besöka mina vänner. Den dag jag inte hinner med det har det blivit allt för bråttom, då gäller det att dra i handbromsen. I och för sej blev det inte en så lång stund på varkendera stället men det är kanske inte det heller som räknas. Att byta lite småpresenter och rejäla julkramar är väl ack så viktigt.
Så var det ju den där Ernst.
Alltså nästa jul får han gärna komma hem till oss och hålla julstuga. Så kan jag bara sitta i ett hörn och se på när han granrispyntar, säger tjo flöjt och är allmänt nöjd med vad han åstadkommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar