Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 11 februari 2012

En ny favorit


Före julen hittade jag en plånbok av märket Greenburry som jag önskade mej så snällt till julen av gubben. Min önskan uppfylldes och jag var glad och nöjd. Visste också att det fanns härliga väskor av samma märke och har nu gått och suktat över dessa.
Så sålde jag en tavla som har hört till en av de mera välgjorda enligt mej och för att inte pengarna skulle försvinna i räkningar eller Turkisk youghurt så bestämde jag mej för en väska.


Väskan är av äkta läder och handgjord. Stor och rymlig precis som en väska ska vara. Vi kvinnfolk har ju en massa prylar som vi inte klarar oss utan och i den här ryms allt.




Min nya följeslagare för en lång tid framöver.

2 kommentarer:

  1. Voj jestas så bussi! Jag sku å behöv en ny slungo tills vi far ti prag,men he var no na halpa-halli modell.Jag har ju int na tavlor att bjud ut...Fortsatt trevlig helg syster så tar vi nya friska tag på måndag!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack syster! Ja måsta ju slarv me e ti mommos i kvälld så ja sku få Burana me me :)
      Ha i bra så ses vi på måndag.

      Radera