Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 6 februari 2012

I framstupa sidoläge



Det räcker inte med att man har en bad hair day utan nu läcker också kranen och termostaten fungerar inte heller.
I natt har det varit si och så med sömnen, förklarade åt Erik i morse att det har känts som om kroppen inte haft rum i kroppen, ja jag vet att det låter knasigt men känslan har varit svår att beskriva. Hostattacker har avlöst varandra och klockan 03.00 när jag satt vid köksbordet men varmvatten och eukalyptushonung beslutade jag mej för att stanna hemma idag. Värk i kroppen gör att om nu ingen annan tycker synd om mej så gör jag det själv.

Till råga på allt fick jag just ett sms av goa mamma och nu är jag riktigt avundsjuk på henne. Vaddå? tänker ni kanske hon är ju äldre, har skiftesjobb och sjuka knän. Jo se hon har varit och köpt nya Cohen cd:n och ska börja lyssna så fort hon kommer hem. Jag har inte tittat i postlådan än idag... rädd att explodera. Om jag inte skulle fått beställa den för endast 8.90 hade jag aldrig gjort det, men just då kändes det som en hyvens affär. I dag håller den affären på att knäcka mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar