Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 25 februari 2012

Pyssellördag


Troligtvis skulle jag inte behöva erkänna att jag pysslat lite i dag.
Får överhuvudtaget mogna kvinnor sitta och pilla med pärlor? Men om de tvättat fönster, bytt till vårigare gardiner och kuddöverdrag kanske det är lite tillåtet i alla fall.
Korset på bilden har jag haft i snart 20 år. Det köpte jag på en resa vi gjorde till Helsingfors och det markerade något väldigt viktigt och privat just då. Nu har det många år legat i en låda och då och då har jag sett det. Köpte så pärlor och snöre och pillade ihop ett halsband åt mej i dag (jag har ju så få:)).

2 kommentarer:

  1. Men nö vart e ju ännu snyggari tå jag läst att du fixat e sjölv!Nice...syster.

    SvaraRadera