Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 21 december 2012

Äntligen kväll


Hur mycket jag än försökt göra det som bara känns roligt och inga måsten kom så stressen och irritationen på besök i kväll. Fast jag har redan slängt ut dem i snödrivan så ingen fara på taket nu just.
Granen den är inne och nästan färdigt klädd. Tydligen har jag slängt stjärnan för nån sån hittas inte men än hinner jag få hem en.
Har besökt farmor med Erik och hämtat en snitt amaryllis som jag har stora förhoppningar om att ska bli fasligt vacker när den slår ut sina klockor.
Nu är jag mör som en ordentligt hängd köttbit efter skurande i tvättutrymmen och kommer att slänga mej mot kuddarna resten av kvällen med en glögg i högsta hugg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar