Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 20 december 2012

En härlig morgon


Kom på sent i går kväll att nu är ypperlig tid för islyktor. Bättre sent än aldrig.
Så den första var klar i morse och nu brinner ett ljus i den utanför köksfönstret. Det enkla är det vackra som en klok karl brukar säga.
Det börjar dofta himmelskt från köket. Ernst goda jullimpor gräddas som bäst i ugnen med en massa godsaker i.
Resten av morgonen går i stillhetens tecken med julmusik och äppelätning. Sen laddar jag om för att göra min sedvanliga julturne´ i nejden.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar