Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 17 december 2012

Vinnare


Tungt att stiga upp i dag.
Kändes riktigt onödigt att arbeta de två dagar som var kvar, de kunde också varit lediga. Det är alltid så där när ledighet närmar sej, då sätter det sej mellan öronen och det känns som om man gick omkring med en säck stenar på ryggen.
Sonen kom hem med ett paket ostar från sitt arbete i dag och ingen kunde blivit gladare än hans mamma. Vi är en ostätande familj och jag är värst. Sätter ost på allt, ja ni vill inte ens veta. Men såna här paket är så välkomna till jul.
Så är jag en vinnare också! Har vunnit på Dermoshops ordlekar och nu ska ett paket med miniprodukter skickas åt mej. Hur roligt är inte det?
Sist men inte minst kavlade jag upp ärmarna direkt efter arbetet och slängde ihop bröd eftersom jag hade massa öppnade påsar med mjölsorter i skåpet. Lite limpor till nu nån dag så klarar vi helgen.
Alltså 1 dag till jullov, ostpaket, produktpaket i tävling och brödförrådet påfyllt. En vinnare helt klart, om så bara för en dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar