Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 27 oktober 2014

Levande i högsta grad


Nej jag är inte som en död padda i dag utan i allra högsta grad levande och välmående.
Jag har riktigt njutit när jag pysslat på i min arbetshörna i fabriken och höjdpunkten kom väl just där när jag sjöng barnatro tillsammans med Lapplisa på eftermiddagen och tänkte att skit samma om nån kommer. Barnatro har väl ingen dött av även om det kanske var lite falska toner då och då.
I kväll har gubben, jag och hunden varit på en långpromenad i gatulyktornas sken. Perfekt promenadväder skulle jag vilja påstå.
Att ännu plussa på med bokningar av tåg och hotell för ett hejdundrandes november spektakel för urmodern och hennes döttrar gör inte saken sämre.
I bland kan t.o.m en måndagskväll vara lite stjärnkantad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar