Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 3 oktober 2014

Som en bortglömd stubbe


Fredag.
I går var det partystämning och i dag är jag mer som en grå stubbe. Känner mej allmänt melankolisk och inåtvänd men det går över. Tror det är vädret som spelar mej ett spratt eller nåt jag läst eller inte läst eller läst mellan raderna, jag det kan vara en himla massa.
Men nu ska jag ta mej i kragen. Från köket kommer ljuvlig kaffedoft, kvällen är ung och det kommer bli lugn och ro med Winnerbäck i öronen och en Skavlan senare. Blir knappast nån Desmond men det finns ju en och annan till som kan vara riktigt bra.
Vill lämna er med den låt som etsade sej fast i går kväll och inte vill släppa greppet. Lars Winnerbäck och Hosianna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar