Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 4 oktober 2014

Vi två


En bild av allra finaste farmor.
Hälsade på i dag och hon var i färd med att klä på sej utekläderna för sin dagliga promenad. Så jag gjorde henne sällskap ett par varv och vi pratade om vad som hänt sedan vi sågs senast. Hejade på grannar som var ute här och där och fick bland annat höra spelmansmusik från en lägenhet.
Bryggde oss kaffe när vi kom in tillbaka och satt och pratade bort ännu en timme.  Vi trivs ihop och hon är den mest varma och roligaste människa jag känner. Vi två. En värdefull eftermiddag för oss båda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar