Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 11 oktober 2014

Stockholm


Efter gnälliga och petiga gubbar vid incheckningen vid Vasa och en lugn flygfärd över potten kom vi till ett vackert Stockholm.


Vi fick komma till en splitterny snygg lägenhet och bor som prinsar. Mycket bättre än hotell.


Efter att ha kommit till rätta var det dags att bege sig ut.  Mitt förslag var Waldemarsudde dit jag varit en gång förut och tyckte stället var vackert.


I sol och höstskrud var det en fröjd för alla sinnen.


Maffiga härliga träd.


Min favoritbild för dagen.



Waldemarsudde i mitt hjärta.

2 kommentarer:

  1. Va fin bildre ! Å ni har sol ! Jär ere grååt å lite reinot men ha så bra tid "prinsa" / mamm

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi a had solot å varmt i två dagar nö. Dzik till o me i t pajto en stånd i da.. :)

      Radera