Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 17 september 2012

Bara regn hos mej


Jag trodde verkligen att nu är vi på gång och nu äntligen börjar nåt hända.
Remissen var skriven och skickad i väg och jag satt här hemma och väntade på samtal om en tid, så mycket hade jag blivit lovad. Visst ringde telefonen men svaret blev att de inte ser om nånting är fel med ultraljud så det är tydligen skippat nu. En läkare skulle kontakta en annan läkare som i sin tur skulle kontakta en tredje (hänger ni med?). Någon av dessa tre skulle kontakta mej för vidare funderingar men ännu i dag har jag inget hört.
I morgon ska jag till fysioterapeuten så efter det knallar jag in till företagshälsovården-igen. Jag håller på att bli kändis där. Inte alls roligt just nu men glömmer allt för resten av kvällen och tittar istället på inbandade avsnitt av The spiral.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar