Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 4 september 2012

World tour 2012


Det är så här vi kommer att minnas vår Cohen.
Knäböjd med ögon slutna framför han många av sina låtar i början. Roscoe Beck i bakgrunden.


Med sej har han sin "änglakör"
Systrarna Charlie och Hattie Webb och Sharon Robinson.


Sharon och Leonard är ett radarpar inom musiken. Hon har körat med honom sen 80 talet och skrivit flera av hans sånger. Han i sin tur har producerat hennes senaste cd. Neil Larsen i bakgrunden.


Leonard har mycket kontakt med sina musiker under låtarna. Här är det Javier Mas som får uppmärksamheten. Han är för övrigt en mästare på sin 12 strängade gitarr och stränginstrument över lag. Rafael Gayol bakom trummorna och de nya Mitch Watkins (skymd) och Alex Bublitchi på violin. De var fräscha nykomlingar.


Vet inte om ni kan urskilja smycket han har men det är symbolerna tro hopp och kärlek.


En ödmjuk man och hans hatt.


Good night my darling, I hope you are satisfied.

Fotona är mina alldeles egna och jag är liiiiite stolt över dem. Förstår att ni vill ha mera men lugn bara lugn, det kommer mera :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar