Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 23 september 2012

Söndag


Dagen har lunkat på i stillsam takt.
Njuter av våra söndagsmornar vid köksbordet. Gubben och jag delar på tidningen, han med sportsidorna och jag med kultur inredning och resor. Söndagsupplagan är alltid bäst.
Vädret har varit grått och trist men frisk luft ska det ju vara så Zeb och jag tog oss en runda.
Så har jag stickat på en mössa som nästan är färdig och böcker har lästs. Allmänt soffhäng med andra ord.
Nu tittar solen fram mellan molntapparna och det fick oss att fundera på att ta bilen och åka på en liten fotosession. Så det är vad som nu sker. Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar