Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 7 september 2012

Kväll


Så är den sköna fredagskvällen här och jag njuter inte mindre av den fast jag strosat omkring här hemma hela veckan. Känslan av att allt är klart inför helgen och man känner hur lugnet infinner sej.
Bob Dylans stämma ljuder och jag imponeras av sonens softa musiksmak. Tur ändå att jag är allätare inom musiken och kan digga med när hårdrocken tar överhand i det andra rummet.
Såg att Skavlan börjar i kväll. Tyvärr lär det ska vara nån fotboll också. Få nu se om jag tacklar ner gubben och tar hem segern. Eller så blir det som det för det mesta blir, att sätta det på bandning.
Så på med ljusen, fram med osten och vindruvorna och upp i soffan med mej. För njuta det har jag tänkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar