Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 21 september 2012

Fredag och Happy Birthday


Äntligen en fredag som känns som en fredag!
Har i arbetet haft så kreativa tankar om den här helgen så få se om det nu blir nåt av det. Jag brukar vara som duktigast just i mina tankar med att forma och planera målningar och sånt men sen när jag kommer hem spricker bubblan.
Snickaren har kommit hem för hela 5 veckor och det känns extra bra. Praktik och höstlov står på programmet. Så nu blir det familjeliv riktigt på riktigt. Som jag helst vill ha det.
Mitt knä har inte förvärrats under de två dagar som gått så det tar jag som ett väldigt gott tecken.

Leonard Cohens 78 årsdag till ära länkar jag till kvällen i Helsingfors. Timmen är sen och jag hänger vid det här laget vid scenen. Klicka  HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar