Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 19 september 2012

Min morgon


Lycklig liten Zeb på dagens morgonrunda.
Sista hemmadagen. Hoppas jag. Har gjort det jag trivs allra bäst med just nu dagen till ära.
Legat under täcket och läst på en bok, kravlat mej till soffan och min stickning för att vänta att diskmaskinen skulle bli klar och så bar det i väg på travande med Zeb. Han om nån har blivit bortskämd under den här tiden och han ligger allt som oftast i min famn och riktigt vet ta för sej. Nu blir det nya tider för honom också.
Ska bli roligt att komma igång med arbetet igen och jag hoppas verkligen att det funkar nu. Vill så gärna vara en del av firman, göra rätt för mej.


Dagens konstnärliga bild. Ogräs och lyktstolpe.
När jag laddade upp bilderna som är tagna med mobilen hittade jag lite annat bortglömt också.


Varax- En plats i solen.


Stämningsbild från Humle.


Fields of gold.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar