Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 13 september 2012

Trendhörnan


Jag har en ynka liten hörna jag är rätt nöjd med utseendemässigt.
Det betyder inte tapeterna, för dem blundar vi och säger förlåt. Men bortsett från dem så gillar jag vår hörna.
Det började med att vi fick en ide´ om en bäddsoffa och jag talade mej varm över en röd variant, något jag inte ångrar utan är än idag flera år senare supernöjd med beslutet.
Så kom det svartvita kuddar i den och ovanför en svat/vit/silver zebratavla i akvarell som jag visat här nångång.
Mina senaste och meditativa konstverk har också nu hittat sin plats sen jag rotade fram två spikar.
Köpte ramarna vid Clas Ohlsons för 6.95 st. och vips fanns det nåt nytt och fräscht i vårt hem. Billigt och enkelt.


Det lilla röda i den nedre tavlan hade jag en tanke med redan från början. Allt för att matcha.
Men jösses, de där tapeterna alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar