Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 25 juli 2014

20 år!


Vår lilla pojk har gått och blivit 20 år i dag.
Tänk vad mycket som hänt under de åren, hur världen har förändrats och vi med den.
Helst vill jag bara krama om honom och hålla honom kvar för alltid. Men vet ju likväl att det inte är möjligt och gläds tillika att se att han blivit en självständig individ som står med fötterna stadigt på jorden och vet vad han vill. Han är ju stora karln nu och jag är så stolt över honom.
20 år och världen ligger öppen.

2 kommentarer:

  1. Stili pojk do har så rätt vi ska vara stolt över va vi åstadkomi��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Där sa du nånting sant. Vi ska va stolta uppmuntra och berömma, det har sällan nån fått för mycket av. Ha det bra!

      Radera