Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 29 juli 2014

Klocklös


Det börjar kanske bli tjatigt men nog är det skönt med semestern och den här värmen.
Det är klart att lite svalare har heller jag inget emot men jag gillar att komma ut på mornarna och känna solens strålar smeka huden.
Så det här att vara klock och tidlös. Skulle ställa mej för bankärenden i dag och konstaterade att klockan var halv fyra och då stänger de. Hade absolut ingen aning om vad klockan var. Blir att göra ett nytt försök i morgon.
Har hämtat ett bokpaket från posten idag. 4 stycken inbundna böcker för ynka 11 euro. Bokrea när den är som bäst. I vanliga fall får du knappt en halv inbunden bok  till det priset. Tror jag har 6 böcker olästa nu och håller på med en sjunde så vill det sej är resten av året räddat. Beror bara på i vilken fas jag kommer befinna mej i höst.


I kväll ska jag och hälsa på min barndomsvän och det ska bli så roligt. Är så väldigt sällskapssjuk nu just.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar