Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 14 juli 2014

Snabb leverans


Hade ju beställt klänning från Noolan som jag skulle få först samma vecka som vårt första bröllop i augusti infaller. Men det blev snabb leverans och redan i fredags meddelades att jag kunde hämta ut den när jag ville. Hämtade den i dag och är supernöjd. Sitter som ett smäck och döljer det mesta ;)
Användbar också på vinter med något på armarna och jag vet redan att den blir en klar favorit precis som mina andra Noolan plagg.


Senaste bröllop jag var på hade jag ett par byxor som börjar ha tio år på nacken. Då som nyinköpta satt de löst i midjan och jag fick snöra om med bälte. Nu senast hängde magen över byxlinningen men funkade precis lika bra ändå men en Noolan tunika som döljde det mesta. Så här spenderas inte mycket i klädväg fast det verkligen känns som mycket nu de senaste dagarna. Men det som köps används massor och länge.

2 kommentarer:

  1. Va snyggt, passar dej perekt :) Den klänningen blir nog en favorit förstår jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag känner mej hemma och framför allt bekväm i den :)

      Radera