Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 8 juli 2014

Rodnad


Jag kan skönja en viss rodnad bland tomaterna.
Fint att de inte har tagit stryk av lössen som härjat omkring där.


Jordgubbsampeln ger säker skörd om än inte i så stor mängd.


Till hösten brygger jag mitt eget vin, det är då ett som är säkert!
Från att ha sett ut som en död pinne när jag köpte plantan är den nu ståtlig och frodig. 12 eller 13 ( minns inte exakt) klasar där druvorna verkar bli större och större för var dag.
Vinrankan är den jag är allra mest glad över nu av alla växter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar