Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 16 augusti 2018

Objudna gäster


Getingarna älskar rödkvannen men i mina ögon är de objudna gäster. Gjorde en drink till dem och många har gått under i dryckenskap men ännu är det rätt tjockt av de flygande och högst levande varelserna.
Efter kvällsmaten lämnade jag alla göromål jag tänkt ut och for för att hälsa på mina söner. Bästa jag kunde göra en torsdagskväll. Det blir annars mest de som kommer hem och mera sällan att vi åker till dem. Så jag satt en stund med dem båda och funderade på stort och på smått.
Och i morgon är det fredag. Nånting riktigt bra är det ändå med vardag och arbete, man ser aldrig fram emot en fredag när man är ledig som när man är i arbete. En sån lyckokänsla och feelis alltså!
Wohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar